Pakken ophalen

Beste deelnemer aan de  SantaRun Voorburg 2023

Bedankt dat je je hebt ingeschreven voor de SantaRun! We vinden het top dat je op 16 december a.s. meeloopt en daarmee het Goede Doel steunt.

Met deze mail zetten wij alvast een aantal belangrijke punten voor je op een rijtje:

Datum:                        Zaterdag 16 december 2023

Start & Finish:

• Warming up: 15:30 uur, Herenstraat 146, tegenover Meatpoint, Voorburg.
  • Startschot: 16:00 uur
  • Finish: uiterlijk 17:00 uur op de plek waar je ook bent gestart. Daar krijg je jouw medaille en is de uitreiking van de cheque voor het Goede Doel

Kerstmannenpak: Die kan je op vertoon van je inschrijfbewijs ophalen bij:

• De Blokhut bij Meatpoint aan het einde van de Herenstraat.

dinsdag 12 december:       15.00 tot 17.30
         woensdag  13 december:  15.00 tot 17.30, 19.00 tot 21.00
         donderdag 14 december:  19.00 tot 21.00
         zaterdag 16 december:     13.00 tot 15.00

Afhaalbewijs/inschrijfbewijs: Het is belangrijk dat je een kopie van je ticket(s) bij je hebt, wanneer je jouw kerstmannenpak en startnummer gaat ophalen bij Meatpoint

Neem bij de Santarun je startnummer mee! Zonder nummer krijg je aan de finish geen medaille.

Mocht je willen weten hoe het parcours eruitziet, of nog met vragen zitten, kijk dan eens op onze website voorburg.rotarysantarun.nl. Daar vindt je ook een contactformulier.

We hopen op veel kerstfun met de Santarun, en op een fantastische opbrengst voor het Goede Doel:

Graag tot ziens op zaterdag 16 december! Neem je zoveel mogelijk fans mee die gaan meelopen of jou aanmoedigen?

Met vriendelijke groet,

Rotary Voorburg