Programma Santarun

De 5e SantaRun vindt plaats op zaterdag 16 december 2023 in het Huygenskwartier van Voorburg.

De start is om 15.30 uur bij Meatpoint in de Herenstraat te Voorburg.

Het parcours is een kleine 3 kilometer lang.

Vlak voor de start is er onder professionele leiding een warming-up. Langs het parcours staan vrijwilligers om eventueel verdwaalde Santa’s de weg te wijzen. We verwachten dat alle Santa’s binnen een uur het parcours hebben gelopen, maar de finish is open tot 17.00 uur.

De finish is op dezelfde plaats als de start. Daar vindt de uitreiking plaats van de cheque aan Vliet en Burgh en ontvangt elke loper een medaille!

De SantaRun Voorburg is een sponsorevenement in kerstsfeer. Honderden kinderen, ouders en teams – allemaal met een rood kerstpak aan – rennen voor de lol en voor de gezellige sfeer een klein rondje. En daarmee steunen ze het goede doel.

De SantaRun Voorburg is een initiatief van de Rotary