Sponsors van de Santarun

Zaterdag 16 december 2023 vindt alweer de 5e SantaRun Voorburg plaats.

Het kerstgevoel omarmen, een geweldige middag hebben met vrienden, familie en kennissen én het goede doel steunen? Dat is waar de Rotary Santarun voor staat.

Dit jaar hebben we als Rotary Voorburg gekozen om de volledige opbrengst te doneren aan jeugdinstelling Vliet en Burgh.

Tientallen jongeren vinden bij Vliet en Burgh een veilig thuis. Vanwege een onveilige situatie kunnen deze kinderen niet meer thuis wonen. In deze opvanglocatie wordt gewerkt aan herstel en opbouw van het gewone leven.

Daarvoor is een renovatie van het gebouw noodzakelijk. Het moet een thuis worden waar kinderen zich optimaal op hun gemak kunnen voelen, zich kunnen ontspannen, hun vrienden mee naartoe kunnen nemen en zoveel mogelijk het gevoel kunnen hebben van een ‘gewoon leven’. Voor deze renovatie is veel geld nodig. Rotary Voorburg gaat met deze SantaRun geld ophalen voor meerdere chill ruimtes. Ons motto voor dit jaar is;

Santa’s geven kinderen een thuisgevoel.

Santa Hoofdsponsor

Rudolf Sponsors

Olaf sponsors

Elfje sponsors