De 4e Voorburg Rotary Santarun heeft op zondag 22 december 2019 in totaal 5.500 euro opgebracht voor het goede doel. Ondanks de regen zorgden de 250 lopers – jong en oud – voor een fantastische sfeer in het Huygenskwartier. Start en finish waren voor de deur van hoofdsponsor grand café restaurant De Heeren van Huygens, tegenover de Oude Kerk.

De Santa’s renden dit jaar voor een bijzonder goed doel: steun voor de Special Olympics Nationale Spelen 2020 in Den Haag. Op dit grootste multisportevenement voor mensen met een verstandelijke beperking, sporten 2.000 gehandicapten uit verschillende landen tegen en mét elkaar. Met de Voorburg Rotary Santarun maken wij deelname mogelijk door een team van Middin (o.a. Dorrepaal), omdat we geloven dat sport en spel voor iedereen toegankelijk moeten zijn.